دانشگاه امام صادق عليه السلام

Javascript DHTML Tree Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
           جستجو براي عبارت 
        
                        

  .                                                                                                           امروز:   سه شنبه ۴/۷/۱۳۹۶


v v

 
رفتارهاي اقتصادي و نسبت آن با اعتماد به نفس ملي

 
اين مقاله به زباني ساده بيان مي کند که خريد و فروش يا در بياني معتبر تر صادارات و واردات ، تأثير بلقوه اي بر بالا و پايين رفتن اعتماد به نفس اعضاي حاضر در جامعة هر کشوري را دارا مي باشد . و به موجب آن سکون وسکوت در همين امر نيز مولد سکون در اعتماد به نفس ملي خواهد شد . يعني کم بيني افراد يک جامعه در مقايسه با ساير ملل ، با توجه به سطح توليدات و تبليغات جهاني تأثيري روز افزون بر اعتماد و تلاش افراد در جامعة خود گذاشته و از عوامل بروز غرب زدگي و مهاجرت هاي روز افزون مي باشد .
همچنين اشاره اي به چگونگي جلوگيري از اين اوامر و راهکارهاي مختصري به دنبال کاهش اعتماد به جامعه و ملت خود بيان گرديده است . در نتيجه يک جامعة خوب و کامل نيازمند اعتماد و رضايت افراد جامعه از توليدات ذره ذرة نيازمندي هاي آنها مي باشد . در خصوص زماني که آن دولت و ملت استعداد و نيروي عرضة تمامي آن خواسته ها را در خودش جاي داده باشد . يعني يک رفتار اقتصادي معقول ، حامي يک جامعة معقول خواهد شد.

مولف :  ثمين حاجيآقايي



                                                                             بازگشت
 
 

 كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به مركز تحقيقات دانشگاه امام صادق عليه السلام مي باشد.
All Rights Reserved For ISU Research Center